Autodesk Maya

Διάρκεια:
48 ώρες

To Maya® είναι το απόλυτο εργαλείο για 3D animation, Motion graphics, Virtual reality, Character creation, Modeling και Rendering.

Το σεμινάριο χωρίζεται σε 8 ενότητες που αναλύονται στη συνέχεια.

1η Ενότητα: Basics

Αναλύεται το interface έτσι ώστε οι εκπαιδευόμενοι να έχουν μια γενική αντίληψη των δυνατοτήτων του Maya.

Το Interface αποτελείται από Menus, Τools και Actions, για σχεδιασμό, επεξεργασία και  μετατροπή 3D αντικειμένων.

Αναλύονται επίσης το View Panel στο οποίο ο χρήστης βλέπει το 3D περιβάλλον μέσα από διαφορετικές κάμερες και το Time slider για τον ορισμό του χρόνου.

Επιπλέον θα αναλυθεί η δημιουργία, επιλογή, βασική επεξεργασία και χαρακτηριστικά των 3D αντικειμένων.

2η Ενότητα: 3D Modeling

Αναλύονται τα εργαλεία επεξεργασίας 3D αντικειμένων όπως Bevel, Bridge, Booleans, Extrude, Loft, Revolve κ.λπ..

3D Sculpting Tools. Στο Maya μπορείτε να κάνετε γλυπτική σε τρισδιάστατες επιφάνειες όπως σε πραγματικά αντικείμενα. Αναλύονται τα εργαλεία Brush όπως  Sculpt, Smooth, Relax, Grab, Pinch, Flatten, Repeat, Imprint κ.λπ.

Live 3D Modeling Workflows. Βασικές μέθοδοι για το σχεδιασμό οποιουδήποτε αντικειμένου μέσα στο Maya ( Primitive-up modeling, individual polygons).

3η Ενότητα: Texture Mapping

Στην ενότητα αυτή αναλύονται οι διαδικασίες οι οποίες χρειάζονται για να ορισθεί το χρώμα, οι λεπτομέρειες και η υφή των αντικειμένων όπως:

  • Ορισμός των UVs (Συντεταγμένες δύο διαστάσεων που συμπίπτουν με τα αντίστοιχα Vertex του 3D Object).
  • Δημιουργία, εξέταση και επεξεργασία των UVs – ζωγραφική των UVs (Image Editing Program – Photoshop) και εφαρμογή της σε 3D αντικείμενα.

4η Ενότητα: Shaders & Materials

Στην ενότητα αυτή αναλύονται τα υλικά των αντικειμένων (Wood, Glass, Metal, Plastic, Skin κ.λπ.).

Αναλύονται επίσης τα χαρακτηριστικά του φωτός (Absorption, Reflection, Refraction και Diffusion στο εσωτερικό των αντικειμένων).

Τέλος δίνεται έμφαση στα διαφορετικά χαρακτηριστικά των υλικών όπως Diffuse, Specular,  Transmission, SSS, Coat, Emission, Thin Film, Geometry  κ.λπ.

5η Ενότητα: Lighting

Φως και σκιά είναι το θέμα αυτής της ενότητας. Με τα εργαλεία του Maya εξομοιώνεται ο πραγματικός φωτισμός.

Αναλύονται οι πηγές φωτισμού Area Light, Directional Light, Spot Light, Point Light, IBL, Skydome Light, Mesh Light και Photometric Light.

Αναλύονται επίσης τα χαρακτηριστικά των Lights όπως Color, Intensity, Exposure, Samples,  Visibility κ.λπ.

Τέλος αναφέρεται ο διαχωρισμός direct από indirect light, τεχνικές φωτισμού όπως 1-2-3 Point lights και ερευνώνται οι διαφορετικές τεχνικές Φωτορεαλιστικού φωτισμού.

6η Ενότητα: Rendering

To Rendering είναι η διαδικασία παράγωγης φωτογραφίας ή video από την 3D σκηνή.

Αναλύονται οι ρυθμίσεις rendering όπως μέγεθος και το format εικόνας ή video και το Sampling (η διαδικασία που καθορίζει τα δεδομένα σχετικά με το κάθε pixel)

Αναλύονται επίσης τα Ατμοσφαιρικά εφέ (ομίχλη και ορατές ακτίνες φωτός).

Αναφέρεται το Motion blur (είναι το εφέ που όταν ένα αντικείμενο βρίσκετε σε κίνηση φαίνεται εν μέρει θολό).

Τέλος αναλύονται τα Render Passes(AOV). Με τα AOV μπορείτε να απομονώσετε και να εξετάσετε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των αντικειμένων.

7η Ενότητα: Video Editing

Στην ενότητα αυτή γίνεται εισαγωγή στο After Effects (Video Editing Program). Αναλύεται το interface του προγράμματος και βασικές λειτουργιές όπως:

  • Εισαγωγή Image/Video στο πρόγραμμα.
  • Δημιουργία σύνθεσης και ρύθμιση των χαρακτηριστικών της.
  • Μετατροπή/επεξεργασία του υλικού(Move/Scale/Rotate/Opacity).
  • Basic Animation (Keyframes σε χαρακτηριστικά του υλικού).
  • Zωγραφική στο After Effects.
  • Διόρθωση χρωμάτων και βασικά εφέ.
  • Προεπισκόπηση
  • Rendering/Export Video.

8η Ενότητα: Animation in Maya

Στην αρχή αναφερόμαστε στην ετυμολογία των Keyframes (θέσεις που ορίζουν χρόνο και τοποθεσία).

Στη συνέχεια αναλύεται η Δημιουργία και επεξεργασία των Keyframes, τα Animation Controls και τα Εργαλεία προεπισκόπησης του Animation.

Αναφέρεται επίσης το Graph Editor (γραφική αναπαράσταση των Animation Keys και ο τρόπος που μπορούν να γίνουν τροποποιήσεις).

Τέλος αναλύεται το Nonlinear Animation (σύνθεση και ταξινόμηση Animation για ανακατατάξεις και επεξεργασία όπως τα film clips).

Επικοινωνήστε με την infotech και δηλώστε άμεσα συμμετοχή για να κατοχυρώσετε τη θέση σας στο επόμενο σεμινάριο.

Δηλώστε συμμετοχή