Autodesk 3ds Max

Autodesk 3ds Max

Διάρκεια:
48 ώρες
Autodesk 3ds Max

Το Autodesk 3ds Max είναι το κορυφαίο πρόγραμμα δημιουργίας Φωτορεαλισμού και Κίνησης.  Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για μηχανικούς, αρχιτέκτονες και διακοσμητές που επιθυμούν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική παρουσίαση.

Εκτός από την δημιουργία εικόνων φωτορεαλισμού με το 3ds Μax μπορείτε να σχεδιάσετε γρήγορα τρισδιάστατα αντικείμενα που είναι δύσκολο έως αδύνατον να δημιουργηθούν σε άλλα σχεδιαστικά προγράμματα.

Παρουσιάστε τις ιδέες σας ξεκινώντας από τα βασικά εργαλεία σχεδιασμού και θέτοντας τις σωστές βάσεις. Με τις κατάλληλες εκπαιδευτικές τεχνικές και μεθοδολογία σχεδιασμού μπορείτε να δημιουργήσετε οποιαδήποτε σύνθετη σκηνή.

H infotech σαν επίσημο εκπαιδευτικό και εξεταστικό κέντρο της Chaosgroup (κατασκευάστριας εταιρείας του V-Ray), έχει ενσωματώσει στο σεμινάριο του 3ds Max σαν μηχανή φωτορεαλισμού (renderer) το V-Ray.

Η ύλη του σεμιναρίου ολοκληρώνεται σε 12 ενότητες στις οποίες αναλύονται τα παρακάτω.

Σημειώνουμε ότι σε όλες τις ενότητες δίνονται στους εκπαιδευόμενους απλές και σύνθετες σκηνές για εξάσκηση.

1η ενότητα

Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του 3ds Max και τρόποι ρύθμισής του.

Γενικές ρυθμίσεις.

Χειρισμός αρχείων σκηνής, συμβατότητα του 3ds Max με άλλα προγράμματα.

Βασικά γεωμετρικά σχήματα.

2η ενότητα

Τρόποι επιλογής αντικειμένων.

Κλωνοποίηση αντικειμένων.

Συστήματα συντεταγμένων.

Διάφοροι τρόποι οργάνωσης των αντικειμένων.

Διάφορα εργαλεία σχεδιασμού, όπως Μirror, Αlign, Αrray κ.λπ.

3η ενότητα

Εισαγωγή στις Splines.

NURBS Curves.

Επεξεργασία 2d σχημάτων με Modifiers (Tροποποιητές).

Δημιουργία 3d αντικειμένων από 2d σχήματα.

4η ενότητα

Compound objects (Σύνθετα αντικείμενα).

Δημιουργία ανάγλυφου εδάφους, τοποθέτηση διάσπαρτων δέντρων κ.λπ.

5η ενότητα

Loft.

Η Loft αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία σχεδιασμού στο 3ds Max με πολλές δυνατότητες. Σας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάσετε αντικείμενα των οποίων οι διατομές διαφοροποιούνται στο μήκος τους.

Loft
Loft Blank

6η ενότητα

3d modifiers (τροποποιητές).

7η ενότητα

Edit Poly Modifier (Επεξεργασία τρισδιάστατων αντικειμένων).

Μπορείτε από απλά γεωμετρικά σχήματα να σχεδιάσετε σύνθετα αντικείμενα.

8η ενότητα

Εισαγωγή στον φωτορεαλισμό με V-Ray.

Ρυθμίσεις της μηχανής V-Ray.

Το V-Ray στο περιβάλλον του 3ds Μax (User Interface).

UI Max

9η ενότητα

Ανάλυση του VFB (V-Ray Frame Buffer).

Τύποι τεχνητού φωτισμού.

Δυνατότητες του VFB.

VFB (V-Ray Frame Buffer)

10η ενότητα

Τύποι τεχνητού και φυσικού φωτισμού.

Χειρισμός των ψηφιακών καμερών του 3ds Μax ως πραγματικές DSLR κάμερες.

Διαφορετικά εφέ φωτισμού σε σκηνή εξωτερικού χώρου.

Ιδιότητες και  χαρακτηριστικά της physical camera.

Προσομοίωση ποικίλων υλικών (γυαλιστερό και ματ πλαστικό, γυαλιστερό και ματ μέταλλο, χρωματιστό plexiglass, γυαλί, υλικά με texture όπως το ξύλο).

Στο σεμινάριο αναλύεται μία σκηνή εξωτερικού χώρου. Εκτός από αυτή, δίνονται και άλλες για εξάσκηση.

11η ενότητα

Δημιουργία V-Ray υλικών.

Materials

12η ενότητα

Δημιουργία 3D αντικειμένου από εικόνα.

Μελέτη φωτισμού στη σκηνή.

Δημιουργία και εισαγωγή υλικών. Χρωματικές διορθώσεις και φινιρίσματα.

Bonus

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν τις ακόλουθες ενότητες.

1. Αντικείμενα AEC

Αναλύεται ο τρόπος δημιουργίας αντικειμένων AEC (Architectural, Engineering & Construction) όπως Τοίχοι, Πόρτες, Παράθυρα, Κάγκελα, Σκάλες και Φυτά.

2. Δημιουργία Σκαμπό Μπαρτσελόνα

Barcelona

3. Animation

Βασικές αρχές Animation.

Κίνηση κάμερας στο χώρο.

4. Population

Αναλύεται η δυνατότητα που έχει το 3ds Max στη δημιουργία κίνησης σε ανθρώπους, αυτοκίνητα κ.λπ.

To 3ds Max είναι ένα από τα κορυφαία προγράμματα μοντελοποίησης, rendering (φωτορεαλισμού) και animation (κίνησης). Το πρόγραμμα έχει δύο διαφορετικές εκδόσεις το 3ds Max Design και το 3ds Max, που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.

Το 3ds Max Design απευθύνεται κυρίως σε Μηχανικούς, Διακοσμητές κ.λπ. και στοχεύει κυρίως στην ανάδειξη αρχιτεκτονικών και μηχανολογικών μελετών, Interior & Exterior Design. Ένας καλός χρήστης του προγράμματος μπορεί να δημιουργήσει φωτορεαλιστικές απεικονίσεις που δεν μπορεί κανείς να καταλάβει ότι δεν είναι πραγματική φωτογραφία.

Τα περισσότερα διαφημιστικά φυλλάδια κατοικιών, ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων δωματίων κ.λπ. χρησιμοποιούν κυρίως εικόνες φωτορεαλισμού και πολύ λιγότερο …πραγματικές.

Το 3ds Max απευθύνεται κυρίως σε όσους ασχολούνται με animation, δημιουργία χαρακτήρων για παιγνίδια σε υπολογιστή, play station κ.λπ, video, κινηματογράφο και τηλεόραση.

Ένα πολύ γνωστό και δημοφιλές πρόγραμμα μοντελοποίησης είναι το Maya. To Maya δημιουργήθηκε από την εταιρία Alias Systems Corporation η οποία αγοράστηκε από την Autodesk.

Σε πολύ μεγάλο ποσοστό χρησιμοποιεί την ίδια λογική δημιουργίας μοντέλων, φωτορεαλιαμού και κίνησης που χρησιμοποιεί το 3ds Max.

Οι κυριότερες διαφορές του από το 3ds Max είναι η δυνατότητα δημιουργίας των χαρακτηριστικών ενός προσώπου που προσεγγίζει την πραγματικότητα. Για παράδειγμα στο πρόγραμμα υπάρχει ένα plug-in με το οποίο προσομοιώνεται η κίνηση χειλιών και ματιών ενός …προσώπου που …μιλάει. Μπορείτε να γράψετε κάποιο κείμενο και να προσαρμοστεί η κίνηση των χειλιών σύμφωνα με το κείμενο. Μπορεί επίσης να δημιουργηθεί και 3D στερεοσκοπική απεικόνιση της φωτορεαλισμένης σκηνής ή του animation.

Επικοινωνήστε με την infotech και δηλώστε άμεσα συμμετοχή για να κατοχυρώσετε τη θέση σας στο επόμενο σεμινάριο.

Δηλώστε συμμετοχή